Thursday, March 20, 2008

重庆+长江三峡+武汉+“海南岛”之旅(人物篇)


日期:0312~0318+0319 (buy 1 free 1 package)




  • 林美薇 LIM BEE HOOI
  • honeydew
  • 公司的财政部长
  • 水果帮的大姐大
  • 很幽默;特别喜欢听她讲福建话
  • 之前有同她一起去过其他地方,没想到这次还是一样好谈^^






  • 卢东和 JONATHAN LOO TUNG HERR
  • 90年的狮子座
  • bamboo
  • 卢家大少
  • 水果帮的大哥
  • 在taylor读SAM
  • 他很高哦!!!!!!
  • 我爸说他像F4里面的仔仔(我爸竟然懂F4=.=)......哈哈!!不错啦~~就走路的背影蛮像的
  • 不笑的时候很酷,笑的时候很阳光
  • 唱歌很好听,像王力宏~~~
  • 应该是不错的男生.......(对弟妹不错的男生应该没有坏的呱?)
  • 虽然生在企业之家,对自己的未来还蛮有想法的
  • 原来之前有一起去过韩国,怪不得在机场看到他时,觉得很眼熟=.=




  • 卢凯莉 JOANNA LOO KAI LI
  • 92年的金牛座
  • banana
  • 卢家唯一的千金
  • 水果帮创办人
  • KDU secondary school (私人学校)
  • 她很多喜欢的东西都与我相反:她喜欢化妆,穿高鞋,用香水..........是每个男生见了都会想保护的小女生类型
  • 是吴尊的头号粉丝=.=因此她一直怂恿我到台湾读书,就是为了希望可以跟她的吴尊近距离接触
  • 不喜欢中国人,但是看到老外就会莫名的高兴=.=!!!!
  • 很怕鬼.....因此很佩服我敢一个人睡......(可爱的女生,连佩服的东西都奇怪过人...)









  • 卢益和 NICHOLAS LOO YIK HERR
  • 94年的双子座
  • star fruit
  • 卢家二少
  • 水果帮静派人物
  • KDU secondary school
  • 有时候还蛮怀疑他到底是不是双子,真的是太安静了
  • 每一分钟好像都想回房睡觉.......在我印象中,他的名言就是: very tired oredi ......然后就会叫他哥哥一起去睡
  • 反应蛮迟钝的。每当跟他姐讲话,我们都已经放句号了,就会听到他问: wat's tht ......





  • 卢文和 EDISON LOO WERN HERR
  • 97年的处女座
  • strawberry
  • 卢家小少爷
  • 水果帮中帮他人取名的部长(取名部长?)
  • KDU primary school
  • 我的小男友
  • 擅长于牺牲色相来娱乐大众
  • 很会唱歌哦!!!尤其是那首张惠妹的“听海”。。。。
  • 喜欢玩“control”游戏.....就是我站在他后面,他就抓着我的手control我,用我的手帮他摸人家=.= 哈,虽然蛮白痴的游戏,但很好笑^^
  • 中国人说他像harry potter




  • 有一个一年级的小朋友........若我是他的老师,我一定晕~~~一直深信我爸是个会法术的人,其实只不过是一个简单的魔术

  • 还有一个船上的地陪导游,第一次带团就带到我们^^ 在中国一胎制长大的他,很希望有个弟弟。。。因此,文和成了他的最爱的弟弟。他更是我和东和的升学辅导老师^^

若这次的旅行没有他们的出现,我应该会闷得发慌吧 !!!谢谢你们罗^^也让我见识到各种有趣的人.....

这篇东东,我竟然从早上写到现在=.=

15 comments:

Anonymous said...

Wa... don say until im like so good la.. nothing good about me actually.. but thx anyway :) hope we will meet each other again the next trip :) by the time, i think you can be taller then me.. anything is possible !!!!

Anonymous said...

*than

YOGHURT said...

自己很高就可以安慰别人啦。。。?!!
我又没有觉得我很矮
高过你酱我不是很高??
我才不要
酱很难找到男朋友的

呵呵
帮你做免费宣传嘛
等你找到女朋友后就要感谢我了
哈哈
到时要请吃

对了。。。
忘记写你会弹琴哦^^

我可以问你一件事吗
为什么功课一定要等到晚上十点后才能做??
你真厉害
一点都不紧张哦

Anonymous said...

I always do homework last minute because i will focus more. if i do early. i will definetely waste my time sitting there and flip the book twice and then use the computer.. therefore i always wait till last min and rush everything. but if i cont. to be like that i wont be successful in life.. so i think i should change as soon as possible!!!

YOGHURT said...

呵呵^^小朋友,
你回答到很认真

你知道就好啦。。。
还蛮佩服你的勇气的

阿和 said...

wa..
so jealous got such pretty girl accompany u ...
cool..

YOGHURT said...

呵呵....
对呀
这个旅程太多俊男美女
所以回来过后
近视少了很多度
(骗你的啦^^)

Anonymous said...

Why so slow de you blog... I can't wait what's next la... HUrry la!!!!! Just joking la... take your time, if ppl who rush stuff end up will be useless.. like me doing my hw last min :)

YOGHURT said...

loo tung herr
u many complaint ler

u noe wat is 慢工出细货?
how to say it in english ?

but
since u quite support my blog
i will add oil lar ~~~

Anonymous said...

but i still can't see any diffrence leh... still looks the same :) add more oil la... hehehehe!!!

Anonymous said...

friend,
that's really a bit slow...
haha

god bless you
see you next week

YOGHURT said...

u all bully ppl de ...
就好像总编辑向小记者施压=.=

Anonymous said...

卢家千金有男友了吗?
能追不?

Anonymous said...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

Anonymous said...

It appears the level of my language is the need to improve, because some things I can not understand, but I still firmly believe that here is a very good article!